Tájékoztató a Webáruház használatáról
Mielőtt megkezdenéd webáruházunk használatát, kérjük, olvasd át az alábbi általános tájékoztatót és a használat feltételeit!
Tartalom
- Rendelés menete
- Árak, akciók érvényessége, termék elérhetőség
- Átvételi módok, szállítási költség
- Fizetési módok
- Rendelés érvényessége
- Szállítási határidők
- Szállítás folyamán keletkezett károk
- Lemondás
- Jótállás (garancia) érvényesítése
- Egyéb információk
1. Rendelés menete
- Bejelentkezés, adatok megadása
- Termékek kosárba, átvételi és fizetési mód kiválasztása
- Megrendelés
- Automatikus E-mail a megrendelés befogadásáról
- Munkatársunk visszaigazolása az átvételi lehetőségről / szállítás konkrét időpontjáról
- Átvétel / szállítás
Érvényes rendelés a felhasználói adatok pontos megadásával adható le. Az adatok hiányos megadása esetén a megrendelést érvénytelennek tekintjük. A megadott adatokat minden esetben az Adatkezelési tájékoztatónak megfelelően kezeljük.
A rendelésről először egy automata visszajelzést küldünk a megadott E-mail címre. Ez azt jelzi, hogy rendszerünkbe beérkezett a megrendelés, de az még nem tekinthető visszaigazoltnak. Ezt követően fogja munkatársunk visszaigazolni a megrendelést külön E-mailben, immár konkrét átvételi lehetőséggel, illetve szállítási időponttal. Amennyiben a megrendelés a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül majd feldolgozásra.
A rendelés feldolgozásához, első bejelentkezéskor a következő adatokat kérjük el:
- E-mail cím: Elsődlegesen ezen a csatornán folyik a kommunikáció: a rendelés visszaigazolása, tájékoztatás az átvételi lehetőségről, vagy a szállítás időpontjáról. Ugyanakkor az E-mail címed, valamint jelszavad megadásával tudsz a későbbiekben belépni.
- Jelszó: A későbbiekben ennek megadásával tudsz majd belépni. Bármikor megváltoztatható, és ha elfelejtetted, kérhetsz Jelszó emlékeztetőt is.
- Név: Bolti átvétel esetén az átvevő, vagy kiszállítás esetén a címzett neve. Amennyiben nem töltötted ki külön a számlázási adatokat, alapesetben a számlát is erre a névre fogjuk kiállítani.
- Telefonszám: Kiszállítás esetén – amennyiben a futár nem találja a címet és/vagy az átvevőt –, telefonon fogja felvenni a kapcsolatot. Bolti átvétel esetén – amennyiben raktárunkon nem lévő terméket rendeltél – alapesetben SMS-ben értesítünk az átvételről/beérkezésről. Épp ezért mindenképp javasoljuk a MOBILOS elérhetőség használatát.
- Szállítási cím: Kiszállítás esetén erre a címre fogjuk a csomagot kiszállíttatni. Amennyiben nem töltötted ki külön a számlázási adatokat, alapesetben a számlát is erre a címre fogjuk kiállítani.
- Számlázási adatok (név és cím): Akkor kell kitöltened, ha a fenti adatoktól eltérő névre és címre szóló ÁFÁ-s számlát szeretnél kapni a rendelésről. A számlán a megrendelt tételek, és a szállítási díj is szerepelni fog.
2. Árak, akciók érvényessége, termék elérhetőség
A webáruházunkban feltűntetett árak bruttó árak, 27% ÁFA tartalommal. Minden termékünk mellett megtalálod az aktuális vételárat. Raktáron lévő termékek esetén az ár a raktáron lévő mennyiség erejéig érvényes. Amennyiben többet szeretnél rendelni, és az ár a további mennyiség tekintetében változna, minden esetben felvesszük Veled a kapcsolatot ár-egyeztetés végett.
Amennyiben egy termék ára akciós, úgy az ár raktáron lévő termék esetében a készlet erejéig, megrendelésre szállított termék esetében pedig visszavonásig érvényes.
Termékeink mellett megtalálhatók az elérhetőségek is. Ez alatt a következőt kell érteni:
Jelmagyarázat | |
Raktáron Készlet: 2 db |
A termékből a jelzett mennyiség az oldal betöltődésének/frissülésének pillanatában készleten van üzletünkben. |
Készlethiány, érkezik | A termékből kifogytunk, de rendeltünk belőle raktárra. Mivel beszállítóinknál - az ő visszajelzéseik alapján - van készleten belőle, így néhány nap alatt beérkezhet. A pillanatnyi készletek gyors változása miatt ezt az infó nem mindig pontos. Ha biztosabbat szeretnél tudni a beérkezésről, azt javasoljuk, érdeklődj kollégáinknál. |
Készlethiány | A termékből kifogytunk, és rendeltünk belőle. Beszállítóinknál nincs készlet, vagy nem kaptuk visszaigazolást a szállításról, így a beérkezés ideje egyelőre bizonytalan. Érdeklődésre általában pontosabb információval is tudunk szolgálni. |
Rendelésre | A termékből üzletünkben nem tartunk készletet, de megrendelés esetén beszerezzük azt. Mivel beszállítóinknál - az ő visszajelzéseik alapján - van készleten belőle, így néhány nap alatt beérkezhet. Több darabos megrendelés esetén a beérkezés ettől eltérő is lehet. A pillanatnyi készletek gyors változása miatt ezt az infó nem mindig pontos. Ha biztosabbat szeretnél tudni az elérhetőségről, azt javasoljuk, érdeklődj kollégáinknál. |
Átmenetileg nem rendelhető | A termékből üzletünkben nem tartunk készletet, de megrendelés esetén megpróbáljuk beszerezni azt. Beszállítóinknál nincs készlet, vagy nem kaptuk visszaigazolást a szállításról, így a beérkezés ideje egyelőre bizonytalan. Azt javasoljuk, hogy ebben az esetben érdeklődj a beérkezés lehetséges időpontjáról. |
Nem rendelhető Ezt a terméket már nem forgalmazzuk. |
A termék forgalmazását átmenetileg, vagy véglegesen megszűntettük. Ennek oka, hogy elérhetősége bizonytalanná vált, vagy kifutott. Amennyiben több információt szeretnél kapni róla, keress bennünket. |
A termék adatlapján, a készletinformáció alatt találod az átvételi lehetőségeket, illetve azok időpontjait. A beérkezés, illetve kiszállítás időpontjai (a készletinformációkkal ellentétben) nem azonnal, az oldal betöltődésekor frissülnek. Emiatt ezek az adatok csupán tájékoztató jellegűek. Amennyiben pontosabb információra lenne szükséged, keress bennünket.
3. Átvételi módok: bolti átvétel, kiszállítás
- Személyes átvétel az üzletben: értékhatártól függetlenül bármilyen rendelés leadható. Munkatársunk által küldött visszaigazoló E-mail tartalmazza a termék elérhetőségét. Épp ezért ezt a visszaigazoló E-mailt minden esetben várd meg, mielőtt elindulnál üzletünkbe. Előfordulhat, hogy a megrendelt termék rendeléskor raktáron volt, de nincs belőle annyi, amennyit rendeltél volna.
- Kiszállítás futárszolgálattal: lehetőség van MPL vagy GLS futárszolgálatot választani. A kiszállítás a visszaigazoló E-mail-ben megjelölt munkanapon napközben történik. A rendelés lezárásakor ettől eltérő munkanapot is megjelölhetsz. Kiszállítás előtt a futárszolgálat SMS-t, vagy E-mailt küld a szállításról. Fontos, hogy a futár konkrét időpontra, vagy napszakra általában nem tud érkezni, így olyan címet célszerű megadni szállítási címnek, ahol valaki egész nap át tudja venni a csomagot (pl. munkahely, szomszéd, stb.). Alapesetben, több tételes rendelésnél a teljes rendelést együtt, egy csomagban küldjük. Kérésre ettől eltérhetünk, de vedd figyelembe, hogy több különálló csomag esetén csomagonkénti szállítási költség merülhet fel.
Szállítási díjak * | |
MPL futár, utánvéttel | 1 890,- |
MPL futár, előre utalással | 1 890,- |
MPL futár 50 000 Ft rendelési érték felett | ingyenes |
MPL futár minimális rendelési érték | 1 000,- |
GLS futár, utánvéttel | 2 400,- |
GLS futár, előre utalással | 2 400,- |
GLS futár minimális rendelési érték | 5 000,- |
* Az árak Forintban értendők, és tartalmazzák a 27% ÁFÁ-t. Ettől eltérő szállítási díjat a speciális csomagok esetében alkalmazunk. Ezt minden esetben a terméknél külön feltűntetjük. A fenti árak csak a Magyarország területére történő kiszállításra vonatkoznak. Amennyiben az Európai Unió területére szeretnéd a megrendelt terméket kiszállíttatni, kérjük, hogy előzetesen vedd fel a kapcsolatot velünk telefonon vagy e-mailben. Nem EU tagországba nem tudunk csomagot küldeni.
4. Fizetési módok
- Készpénz: Személyesen, üzletünkben fizethetsz készpénzzel. Jelenleg csak Forintban (HUF) van lehetőség fizetni.
- Bankkártyás fizetés: Webáruházunkban és üzletünkben is van lehetőség bankkártyával fizetni. American Express kivételével bármilyen bank- és hitelkártyát elfogadunk.
- Utánvét: bármely futárszolgálatos kiszállításhoz válaszható opció. A végösszeget a futárnak (vagy Postán történő átvétel esetén a Postahivatalban) kell megfizetni.
- Átutalás előlegbekérő alapján: Bármely átvételhez válaszható opció. Az email útján megküldött előlegbekérőben leírtak szerint kell a banki átutalásról intézkedni. A vételár számlánkra történő beérkezését minden esetben munkatársunk igazolja vissza E-mail-ben. A visszaigazolás elküldése után nyílik lehetőség a személyes átvételre, vagy tudjuk a kiszállítást elindítani. Az átutalás elindításával minden esetben várd meg munkatársunk visszaigazolását a termék szállíthatóságával kapcsolatban.
- 8 napos banki átutalás: Szerződött partnereink számára 8 napos banki átutalás lehetőségét is biztosítjuk.
Adatok átutaláshoz | |
Bank: | Raiffeisen Bank |
Számlaszám: | 12012156-01064096-00100005 |
A számla tulajdonosa: | Bovito Computers Kft. |
5. Rendelés érvényessége
A rendelés minden esetben munkatársunk által küldött visszaigazoló email elküldésétől tekinthető érvényesnek, és visszaigazoltnak. Amennyiben 30 napon belül nem sikerül a termék(ek)et átvenned, úgy rendelésed érvénytelenítjük. Amennyiben később úgy döntesz, hogy mégis szeretnéd átvenni a rendelésed, úgy új megrendelést kell feladnod, mivel nem biztos, hogy az adott termék(ek) raktáron van(nak), illetve lehet, hogy időközben a termék(ek) ára megváltozott. Közös megegyezéssel a rendelés érvényessége tetszőlegesen meghosszabbítható.
Figyelem!
Amennyiben rendelésed nem sikerül átvenned és/vagy kifizetned, illetve ezt nem jelzed felénk bármely elérhetőségünkön, úgy rendszerünk letilt. Fenntartjuk a jogot arra, hogy az átvétel meghiúsulása esetén a megadott névről/címről csak előre utalásos fizetési módot fogadjunk el.
6. Szállítási határidők
A raktáron lévő termékek a megrendelés visszaigazolásától számítva 1 munkanapon belül feladásra kerülnek, megérkezésük az azt követő (a visszaigazoló E-mail-ben jelzett) munkanapon várható. Bizonyos esetekben lehetőség van az árut már a megrendelés napján boltunkban átvenni. A raktáron nem lévő termékek szállítási ideje egyedi. Ezekben az esetekben a szállítás idejét munkatársunk egyedileg, E-mail útján vagy telefonon igazolja vissza.
7. Szállítás folyamán keletkezett károk
A Bovito Computers Kft. felelősséget visel a terméke(ke)n keletezett károkért, melyek az áru Vevőhöz szállítása folyamán keletkeztek. Ezért kérjük, szíveskedj a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt megvizsgálni, amennyiben sérülést észlelsz, vetess fel jegyzőkönyvet a futárral, és ne vedd át a csomagot!
Abban az esetben, ha az áru a Vevő általi visszaküldés során károsodik meg, vagy ekkor eltulajdonítják, a felelősség a Vevőt terheli.
8. Megrendelés lemondása
A megrendelés a rendelés feladásától számított – munkanap esetén – 24 órán belül minden következmény nélkül lemondható. Bármilyen lemondással kapcsolatos probléma esetén kérjük, szíveskedj felvenni cégünkkel a kapcsolatot a megadott elérhetőségek bármelyikén. Amennyiben megrendelésed a fent említett határidőn túl mondod le, úgy azt cégünk sikertelen átvételnek minősíti.
9. Jótállás (garancia) érvényesítése
Termékeinkre rendeltetésszerű használat esetén a jótállási jegyen (garancialapon), illetve weboldalunkon jelzett időtartamra jótállást vállalunk. A jótállás és szavatosság részletes feltételeit az Általános Szerződési Feltételek tartalmazza.
Amennyiben a kiszállítással megvásárolt termék a jótállás időtartama alatt meghibásodik, a jótállás kétféleképp érvényesíthető:
- ha a termék rendelkezik gyártói jótállási jeggyel, a jótállási jegyen feltűntetett szakszervizek egyikével is felveheted a kapcsolatot, vagy
- a jótállás érvényesítését cégünkön keresztül is érvényesítheted. Ez esetben a hibás terméket – saját költségen – üzletünkbe kell eljuttatnod. Ezt megteheted akár személyesen, akár postai, vagy más csomagküldési lehetőséggel. A termék mellé a pontos hibaleírást minden esetben kérjük csatolni.
Fontos! Utánvéttel, vagy portóval feladott csomagot nem áll módunkban átvenni.
A cseretermék, vagy javított eszköz vevőhöz való visszajuttatásának költségét cégünk állja.
Címünk:
Bovito Computers Kft.
1214 Budapest, Völgy utca 45.
10. Egyéb információk
A vásárolt áruk jellemzőit a honlapon található termékleírásból és az adott termék melletti ismertetőből tudhatod meg részletesen. A termék adatlapján található információk a gyártó által megadott adatok. A gyártók a termékek adatait bármikor, elõzetes bejelentés nélkül megváltoztathatják. Változásért, eltérésért nem tudunk felelõsséget vállalni! A termékek fotói a gyártó által rendelkezésünkre bocsátott illusztrációk. A termék a valóságban eltérõ lehet. A Bovito Computers Kft. fenntartja a jogot, hogy bármely termékének forgalmazását külön figyelmeztetés nélkül megszüntesse.
Cégünk fenntartja továbbá az árváltozás és a vásárlási feltételek megváltoztatásának jogát. Az esetleges változások a weboldalon való megjelenéstől számítva lépnek életbe, és minden vásárlás alkalmával a megrendelés idejében fennálló feltételek kerülnek fogadásra.
A fentieken túlmenően az Általános Szerződési Feltételek, illetve a mindenkor hatályos Ptk. vonatkozó rendelkezései az irányadóak.
Amennyiben kérdésed van akár az áruházzal, akár termékeinkkel kapcsolatban, kérjük, fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.
A Bovito Computers Webáruházának üzemeltetője | |
Cég neve: | Bovito Computers Kft. |
Cégjegyzék szám: | 01-09-676717 |
Adószám: | 11786630-2-43 |
Telephely: | 1214 Budapest, Völgy u. 45. |
Telefon: | (1) 278-0954, (1) 445-2772 |
Fax: | (1) 278-0955 |
E-mail: | webshop@bovito.hu |
Ügyfélszolgálatunk nyitva tartása: (Figyelem, változás!)
- Hétfő: 9 - 18 óráig
- Kedd - Péntek: 9 - 17 óráig
- Szombat: 9 - 13 óráig
- Rendhagyó napok (pl. ünnepnapok) nyitva tartási rendje a főöldalon található.
Budapest, 2016. június 10.