BOVITO Computers Számítástechnika

  • Kezdőoldal
  • Termékek
    • Asztali számítógépek
    • Notebookok
    • Tabletek
    • Mobiltelefonok
    • Használt számítógépek
    • Használt notebookok
    • Használt monitorok
    • Használt alkatrészek, eszközök
    • Értékcsökkent termékek
  • Szerviz
    • Tájékoztató
    • Munkalap lekérdezés
  • Belépés
  • Információk
    • Bemutatkozás
    • Tevékenység
    • Áruhitel
    • GLS CsomagPont
    • Hűségakció, pontok lekérdezése
    • Általános Szerződési Feltételek
    • Webáruház, szállítási feltételek
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Elállási jog
    • Impresszum
  • Kapcsolat

Kosár

Nincs termék a kosárban.

Termékkategóriák

  • Adattárolás
  • Alkatrész, részegység
  • COVID-19
  • Egyéb
  • Festék, kellékanyag
  • Hálózati eszköz
  • Használt eszköz
  • Háztartási gép
  • Kábel, átalakító
  • Megjelenítő
  • Multimédia
  • Notebook és kiegészítői
  • Periféria
  • Számítógép
  • Szoftver
  • Tablet, telefon, mobil eszköz
  • Tápellátás
  • Turkáló
  • Világítástechnika (LED)

Együttműködés

Szerviz

Szerviz tájékoztató

Ha szervizbe kell vinnem hibás eszközömet (legyen szó asztali számítógépről, laptopról, tabletről, monitorról, nyomtatóról, alkatrészről), mit vigyek magammal, mire figyeljek?

Számítógép, laptop esetén

  • A szervizelendő géped/eszközöd kell behoznod. Laptop és tablet* esetében a tápegységet és töltőkábelét is hozd magaddal.
  • Amennyiben illesztenünk kell hozzá nyomtatót, szkennert, vagy egyéb eszközt, illetve ezen perifériák működésével van probléma, akkor értelemszerűen ezekre az eszközökre, és az összekötő kábelekre is szükség van.
  • Ha a gép működőképes, feltétlenül gondoskodj adataid biztonsági mentéséről!
  • Amennyiben rendelkezésedre áll, a géphez tartozó összes driver-, illetve telepítő CD/DVD-t hozd magaddal, beleértve az operációs rendszer (pl. Windows) telepítőjét is.

* Tablet javítását csak szoftveres probléma esetén vállaljuk

Alkatrészek esetén

  • A mellékelt driver CD/DVD-t - ha van - hozd magaddal!
  • Tápegységgel rendelkező eszközök esetén (pl. router) a tápra is szükség van.

Monitor, nyomtató esetén

  • Csak az adott eszközre van szükség, ha a periféria rendelkezik külső tápegységgel, akkor azt is átvesszük mellé.

További tudnivalók garanciális ügyintézésről

  • A garanciális ügyintézéshez egy vásárlást igazoló dokumentumra minden esetben szükségünk van. Ez lehet a vásárláskor kiállított ÁFÁ-s számla eredeti vagy másolati példánya, vagy a kiadott jótállási jegy nyugtával. Nem ÁFÁ-s számlára történt vásárlás esetén a vételár visszafizetésére csak az eredeti nyugta megléte (és átadása) esetén van lehetőség.
  • 3 napos garanciális ügyintézésnél minden tartozékot, és a csomagolást is hozd magaddal. Erre azért van szükség, mert hibás eszközt 3 napon belül sosem javítunk. Cseréljük, vagy visszafizetjük a vételárat.
  • Készülj fel, hogy a javítás idejére (pár napig) nélkülöznöd kell készüléked. Cserekészüléket nem minden esetben tudunk biztosítani. Ugyanakkor mindent elkövetünk, hogy a lehető legkisebb kellemetlenséggel, és a legrövidebb időn belül újra használhasd eszközöd.

További részleteket a garanciális feltételekről, illetve az ügyintézésről az Általános Szerződési Feltételek menüpontban olvashatsz.

Termékek

  • Számítógép konfigurációk
  • Számítógép alkatrészek
  • Perifériák
  • Laptopok / Notebookok
  • Használt számítógépek
  • Használt monitorok

Információk

  • Szolgáltatásaink
  • Webáruház és házhozszállítás
  • Általános Szerződési Feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Elérhetőségeink
BOVITO Computers
MasterCard  Maestro Intl.  VISA  Diners/Discov  MasterPass  Apple Pay  Google Pay
Copyright © Bovito Computers Kft. 2003-2023.