
Szerviz tájékoztató
Ha szervizbe kell vinnem hibás eszközömet (legyen szó asztali számítógépről, laptopról, tabletről, monitorról, nyomtatóról, alkatrészről), mit vigyek magammal, mire figyeljek?
Számítógép, laptop esetén
- A szervizelendő géped/eszközöd kell behoznod. Laptop és tablet* esetében a tápegységet és töltőkábelét is hozd magaddal.
- Amennyiben illesztenünk kell hozzá nyomtatót, szkennert, vagy egyéb eszközt, illetve ezen perifériák működésével van probléma, akkor értelemszerűen ezekre az eszközökre, és az összekötő kábelekre is szükség van.
- Ha a gép működőképes, feltétlenül gondoskodj adataid biztonsági mentéséről!
- Amennyiben rendelkezésedre áll, a géphez tartozó összes driver-, illetve telepítő CD/DVD-t hozd magaddal, beleértve az operációs rendszer (pl. Windows) telepítőjét is.
* Tablet javítását csak szoftveres probléma esetén vállaljuk
Alkatrészek esetén
- A mellékelt driver CD/DVD-t - ha van - hozd magaddal!
- Tápegységgel rendelkező eszközök esetén (pl. router) a tápra is szükség van.
Monitor, nyomtató esetén
- Csak az adott eszközre van szükség, ha a periféria rendelkezik külső tápegységgel, akkor azt is átvesszük mellé.
További tudnivalók garanciális ügyintézésről
- A garanciális ügyintézéshez egy vásárlást igazoló dokumentumra minden esetben szükségünk van. Ez lehet a vásárláskor kiállított ÁFÁ-s számla eredeti vagy másolati példánya, vagy a kiadott jótállási jegy nyugtával. Nem ÁFÁ-s számlára történt vásárlás esetén a vételár visszafizetésére csak az eredeti nyugta megléte (és átadása) esetén van lehetőség.
- 3 napos garanciális ügyintézésnél minden tartozékot, és a csomagolást is hozd magaddal. Erre azért van szükség, mert hibás eszközt 3 napon belül sosem javítunk. Cseréljük, vagy visszafizetjük a vételárat.
- Készülj fel, hogy a javítás idejére (pár napig) nélkülöznöd kell készüléked. Cserekészüléket nem minden esetben tudunk biztosítani. Ugyanakkor mindent elkövetünk, hogy a lehető legkisebb kellemetlenséggel, és a legrövidebb időn belül újra használhasd eszközöd.
További részleteket a garanciális feltételekről, illetve az ügyintézésről az Általános Szerződési Feltételek menüpontban olvashatsz.