
Bemutatkozás
Kezdetek
Cégünket, a Bovito Computers Kft-t 1998-ban alapítottuk, ugyanakkor elődje, a Bovito Bt. már 1994 óta működött informatikai területen, Csepelen. Foglalkozunk számítástechnikai eszközök, alkatrészek forgalmazásával, összeállítunk asztali PC-ket, széles körben forgalmazunk laptopokat, tableteket, perifériákat, kiegészítőket, kellékanyagokat. Nagy tapasztalatokkal rendelkezünk számítógépes hálózatok felügyeletében, asztali gépek, laptopok, tabletek, monitorok, nyomtatók javításában, szervizelésében és karbantartásában is.
Nevünk voltaképp mozaikszó, három ír szetter kutya nevéből tevődik össze: Bonifác, Vili és Tóbiás.
A céget teljesen családi alapokon hoztuk létre, és ezt a "hagyományt" a továbbiakban is fenn kívánjuk tartani. Úgy gondoljuk ugyanis, hogy – többek között – ez az egyik záloga annak, hogy ügyfeleinkkel, és partnereinkkel együttműködve hosszú távú, jól működő kapcsolatot tudtunk kialakítani és fenntartani. Ennek az együttműködésnek az alapja a színvonalas, minőségi szolgáltatás, és a megbízhatóság, hisz ezek nélkül a folyton változó piacon nem tudnánk fennmaradni és fejlődni. Meggyőződésünk, hogy rövidtávú anyagi célokat szem előtt tartva a piacon hosszabb távra tervezni nem lehet.
Itt tartunk most
Csepelen rendelkezünk egy nagy üzlethelyiséggel, szervizzel, valamint raktárral. 8 jól képzett munkatársunk közül négyen rendelkeznek nagy tapasztalatokkal a szerviztevékenységben, ők szervizünket erősítik. Két munkatársunk az értékesítéssel foglalkozik, míg egy kollégánknak nagy tapasztalata van számítógépes hálózatok megtervezésében, kiépítésében és üzemeltetésében (Windows és Linux alapú rendszerek). A nyolc munkatárs közül négyen családtagok, négyen alkalmazottak.
Ügyfélkörünk három szegmense
Vállalkozások, vállalatok számára kínálunk eseti és átalánydíjas helyszíni rendszerkarbantartást, szerződéses keretek és feltételek mellett. Szerződött partnereink számára továbbá kedvezményes áron biztosítunk alkatrészeket, kellékanyagokat, melyeket igény esetén kiszállítunk, és a helyszínen üzembe helyezünk. Legtöbb partnerünk a gyors és rugalmas ügyintézés miatt választ minket, de a hosszú távú kapcsolat fenntartásában fontos szerepe van annak is, hogy számunkra a partneri viszony nem ér véget a számla kiegyenlítésével. Egy ügyfél problémáját ugyanúgy kiemelten kezeljük, ha az nem vásárláshoz kötődik. Fontos előnyünk legtöbb versenytársunkkal szemben az is, hogy partnereink igényéhez igazodva igyekszünk termékeinkből nagy választékot tartani raktáron, hiszen tudjuk, hogy sok ügyfél számára nemhogy a "holnapra", de még a "tegnapra" is késő. Raktárkészletünkön több ezer féle termék található meg.
Partnereink között tudhatunk továbbá polgármesteri hivatalokat, közintézményeket, oktatási intézményeket, óvodákat. Az elmúlt években több jelentős szállítást bonyolítottunk le irányukba, emellett folyamatosan látjuk el őket kellékanyagokkal, segítjük munkájukat.
Harmadik, de legalább ilyen fontos ügyfélkörünket a lakossági ügyfelek, magánszemélyek teszik ki. Számukra a bolti kiskereskedelem, valamint a szerviztevékenységünk az elsődleges. Tudjuk azt, hogy az egyéni vásárlók számára ugyanúgy fontos a gyors, pontos és precíz szervizszolgáltatás, mint az azonnal elérhető termékek, és a szakszerű, korrekt kiszolgálás.
Termékeink
Termékkörünket úgy alakítottuk ki, hogy azok a minőséggel szemben támasztott követelményeknek mindig megfeleljenek. Ezek sok esetben nem a legolcsóbb megoldást jelentik adott pillanatban, de - mint tudjuk - a legolcsóbb megoldás hosszabb távon általában jóval drágább. Arra törekszünk, hogy megtaláljuk az optimumot ár és minőség között. Tisztában vagyunk azzal, hogy ügyfeleink a legjobb ár/érték arányt keresik, így ennek figyelembe vételével alakítottuk ki termékportfóliónkat is. Az általunk forgalmazott termékek kivétel nélkül hivatalos belföldi forrásból származnak, ennek megfelelően minden termékünkre hivatalos gyártói jótállás vonatkozik.
Olyan gyártókkal állunk kapcsolatban, akik hosszabb ideje jelen vannak a piacon, termékeiket, illetve azok minőségét jól ismerjük.
Sok esetben nem csak a termék minősége, hanem a mellé adott szolgáltatás is legalább olyan fontos szempont. Egy adott termék hiába rendelkezik jó ár/érték aránnyal, ha meghibásodása esetén a garanciális ügyintézés csak problémát jelent.
Segítünk a döntésben, segítünk a használatban! - Amennyiben ügyfeleink bizonytalanok a választásban, vagy abban, hogyan kell egy eszközt használni, esetleg elakadnak valahol a beüzemelésben, szakképzett kollégáink minden segítséget megadnak akár itt az üzletünkben, akár telefonon, vagy elektronikus formában.
Minőség
Termékeink minősége mellett nagy hangsúlyt fektetünk szolgáltatásaink minőségére. Javításainkra minden esetben garanciát vállalunk.
2004-ben kiépítésre és bevezetésre került az ISO 9001-es minőségirányítási rendszer. A minőségirányítás minden működési területünket lefedte. A 2008-ban bekövetkezett gazdasági válság azonban arra a döntésre kényszerített bennünket, hogy a tanúsítványunk megújítását felfüggesszük. A rendszer használata azonban olyan előnyökkel járt, hogy annak működtetését nem hagytuk abba. Ebben van segítségünkre az a saját célra fejlesztett vállalatirányítási rendszerünk, melynek segítségével minden működési folyamatot pontosan nyomon tudunk követni, minimalizálva ezzel az emberi tévedéseket, hibákat.
Környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás
A környezettudatos működés fontosságát cégünk már rég felismerte. Működésünket ennek megfelelően alakítottuk ki: a keletkező hulladékot kivétel nélkül szelektíven gyűjtjük. A veszélyes kategóriába tartozó kellékanyagokat erre szakosodott feldolgozó cég semmisíti meg, vagy hasznosítja újra. Az elektronikai hulladékot is minden esetben a megfelelő helyre juttatjuk el. Ügyfeleink nálunk vásárolt, feleslegessé vált elektronikai hulladékait, üres kellékanyagait díjmentesen átvesszük, gondoskodunk azok megfelelő kezeléséről vagy elhelyezéséről.
A helyi ügyek cégünk számára kiemelt fontosságúak. Számos helyi iskolát, intézményt, vagy kezdeményezést támogatunk lehetőségeinkhez mérten adományokkal, vagy anyagilag.