BOVITO Computers Számítástechnika

  • Kezdőoldal
  • Termékek
    • Asztali számítógépek
    • Notebookok
    • Tabletek
    • Mobiltelefonok
    • Használt számítógépek
    • Használt notebookok
    • Használt monitorok
    • Használt alkatrészek, eszközök
    • Értékcsökkent termékek
  • Szerviz
    • Tájékoztató
    • Munkalap lekérdezés
  • Belépés
  • Információk
    • Bemutatkozás
    • Tevékenység
    • Áruhitel
    • GLS CsomagPont
    • Hűségakció, pontok lekérdezése
    • Általános Szerződési Feltételek
    • Webáruház, szállítási feltételek
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Elállási jog
    • Impresszum
  • Kapcsolat

Kosár

Nincs termék a kosárban.

Termékkategóriák

  • Adattárolás
  • Alkatrész, részegység
  • COVID-19
  • Egyéb
  • Festék, kellékanyag
  • Hálózati eszköz
  • Használt eszköz
  • Kábel, átalakító
  • Megjelenítő
  • Multimédia
  • Notebook és kiegészítői
  • Periféria
  • Számítógép
  • Szoftver
  • Tablet, telefon, mobil eszköz
  • Tápellátás
  • Turkáló
  • Világítástechnika (LED)

Együttműködés

Általános Szerződési Feltételek

I. Általános szabályok, jótállási szabályok helyszíni (bolti) vásárlás esetén

  • A jelen szerződés feltételei kizárólag azon fogyasztóra [2013. évi V. törvény 8:1§ (1) 3. pont] alkalmazhatók (a továbbiakban: Fogyasztó), amelyekben a BOVITO Computers Számítástechnikai, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft (telephely: 1214 Budapest, Völgy utca 45., tel. 278–0954, cégjegyzék szám: 01-09-676717, adószám: 11786630-2-43, a továbbiakban: Bovito Kft. vagy Forgalmazó) forgalmazóként [1997. évi CLV. tv. 2. § d) pont] vesz részt. Viszonteladói ügyletekre vonatkozó szabályokat az eseti írásbeli megállapodások rendezik. Megtekintésre vagy próbára vételnek helye a fogyasztói szerződések körében, ettől eltérő, kifejezett, írásbeli rendelkezés hiányában nincs.
  • Jótállás

    Bovito Kft. az általa forgalmazott egyes termékekre a hatályos jogszabályok alapján jótállást vállal, ami azt jelenti, hogy a jótállási időtartamon belül a termék kifogástalanul működik. A hatályos jogszabály alapján a 10 000 forintnál nagyobb, de 100 000 forintot nem meghaladó vételárú (151/2003 számú kormányrendelet mellékletében felsorolt) termékekre 12 havi jótállást, a 100 000 és 250 000 forint közötti vételárú termékekre 24 havi jótállást, valamint a 250 000 forint feletti vételárú termékekre 36 havi jótállást vállalunk. 10000 forintnál kisebb összegért értékesített termékekre abban az esetben vállalunk jótállást, ha a gyártó az adott termékkel kapcsolatban önkéntesen biztosítja azt. A jótállás a jogosultnak a törvényből eredő jogait nem érinti. A fenti jótállási szabályok új termékekre vonatkoznak.

    A gyártó által – a jogszabály által előírt, kötelezően biztosítandó jótálláson túlmenően – vállalt önkéntes kiegészítő jótállás feltételeit az adott termék gyártója határozza meg. A jótállást szabályozó, nem kötelezően alkalmazandó jogszabályi rendelkezések így e körben nem alkalmazandók. Ezen típusú gyártói jótállás általában "korlátozott, vagy önkéntes jótállásként" kerül megjelölésre. A jótállás időtartama (jogszabály szerinti, valamint ezen felül az esetleges önkéntes jótállás teljes időtartama) a jótállási jegyen (Garancialapon), együttesen szerepel.

    Szavatosság

    A Bovito Kft. szavatolja, hogy az általa forgalmazott termékeket eladáskor hibátlan állapotban adja át a vásárlónak, azaz a készülék a teljesítés időpontjában megfelel a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak.

    Tartós fogyasztási cikkekre 2 év az elévülési és 3 év a jogvesztő határidő a szavatossági igények érvényesítésére, míg egyéb új termék esetén 2 éven belül érvényesíthető szavatossági igény. Szavatossági igény a vásárlást igazoló bizonylattal érvényesíthető.

    Fogyasztói szerződés esetén szavatossági igény érvényesítésekor - a Ptk. rendelkezéseinek megfelelően - a termék kézhezvételtől számított 6 hónapon belül felismert hiba esetén a forgalmazónak kell bizonyítani, hogy az átadáskor a termék hibátlan volt, nem volt rejtett hibája, a meghibásodás a fogyasztó nem rendeltetésszerű használatának eredménye, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegéve összeegyeztethetetlen.

  • A vásárlást, illetve a Bovito Kft. általi üzembe helyezést követő harmadik napon belül a fogyasztó kérheti a tartós fogyasztási cikknek minősülő (a 151/2003 Korm. számú kormányrendelet mellékletében felsorolt, 10000 forintnál magasabb vételárú) termék kicserélését, valamennyi, a termékkel együtt átvett alkatrész, tartozék, irat, dokumentáció, csomagolás és egyéb kellék visszaszolgáltatása és a vásárlást igazoló számla vagy nyugta ellenében. Ha a hiba oka a fogyasztói szerződés teljesítése után keletkezett, a Bovito Kft. jótállási kötelezettsége arra nem terjed ki. A vásárlást követő hat hónapon belül jelzett jótállási igényekre ellenbizonyításig vélelmezett, hogy a hiba a teljesítéskor már létezett. Amennyiben a vásárlástól számított három napon belül a Fogyasztó olyan hiba alapján kéri a termék kicserélését, mely nem rendeltetésszerű üzembe helyezés vagy használat következménye, akkor az a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6: 158 § bekezdés alapján megtagadható.
  • A vásárlást követő harmadik napon túl a fogyasztó a termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A szerződéstől való elállásnak csak ezek megtagadása vagy meghiúsulása esetén lehet helye. Nincs helye elállásnak jelentéktelen hiba miatt. Kellékszavatossági igénye alapján a Fogyasztó választása szerint a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, amelyet a Bovito Kft. az áru tulajdonságaira figyelemmel törekszik 15 napon belül teljesíteni, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Forgalmazónak – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Forgalmazó költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a Forgalmazó a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a Fogyasztó a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. [Ptk. 6: 159 § (2) bekezdés] Ha a javítási idő a 15 napot meghaladja, akkor Bovito Kft. a fogyasztót legkésőbb a 15. napon tájékoztatni köteles a javítás várható időtartamáról. A tájékoztatás történhet elektronikus úton is, ha ehhez a fogyasztó előzetesen hozzájárult.

    Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során Bovito Kft. részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában Bovito Kft. köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a vételárat 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

    Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

    Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás a vételárat 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

  • A Bovito Kft. által forgalmazott valamennyi termékre kizárólag a vásárláskor kapott számla, nyugta vagy, ha a számlán vagy a jótállási jegyen (garancialapon) Bovito Kft. azt külön feltüntette, a gyártó saját jótállási jegyének felmutatásával érvényesíthető jótállási igény, amelynek mértéke semmilyen esetben sem terjedhet túl a termék számlával igazolt értékén. A fenti dokumentumok legalább egyikének megléte szükséges az ügyintézéshez.
  • Szoftverek: A Bovito Kft. által forgalmazott szoftver termékekre nézve minden esetben az adott szoftver végfelhasználói licensz-szerződése irányadó, a szavatossági igények tekintetében is. A Bovito Kft. szavatossági helytállást szoftverek vonatkozásában csak a telepítésre vállal, amennyiben az a Bovito Kft. által elvégzett üzembe helyezés részét képezte. A Fogyasztó által telepített és karbantartott operációs rendszerek, illetve szoftverek okozta hibák esetében a jótállási igény érvényesítése kizárt. Nem rendeltetésszerű használat (pl. vírus- vagy kéretlen programok okozta meghibásodás, vagy egyéb szoftver-, szoftverösszetevő installálásából, vagy eltávolításából eredő meghibásodás, szoftverbeállítások módosítása, stb.) esetén a Bovito Kft. a jótállási igényt visszautasítja. A Bovito Kft. nem garantálja továbbá, hogy a szoftver funkciói megfelelnek a fogyasztó igényeinek, illetve hogy a szoftver működése zavartalan illetve hibamentes lesz. A Bovito Kft. kizárólag a jogszerű beszerzést számlával, vagy, a nem kereskedelmi szoftverek esetében, más módon igazolt szoftverek telepítését vállalja. A jelen szerződési feltételek további pontjaiban termék alatt – ezzel ellentétes kifejezett kikötés hiányában – kizárólagosan hardver terméket kell érteni.
  • Adathordozók, adatok: Kizárt a jótállási igény érvényesítése a forgalmazott adathordozókon tárolt adatok vonatkozásában. Az adathordozókon tárolt adatok biztonsága, az adatmentés a Fogyasztó felelőssége. Elővigyázatosságból adatairól rendszeresen biztonsági másolatot kell készítenie. Mielőtt a hibás terméket jótállási szolgáltatás elvégzése céljából leadja, – amennyiben ezt a termék állapota lehetővé teszi – külön biztonsági másolatot kell készítenie a termék adattárolóján lévő tartalomról, le kell törölnie róla minden személyes adatot, és ki kell iktatnia minden biztonsági jelszót. Előfordulhat, hogy a jótállási szolgáltatás elvégzése során a termék adattárolója törlésre, vagy cserére kerül. A jótállási szolgáltatás elvégzését követően a visszakapott terméknek vagy a helyette kapott csereterméknek a konfigurációja meg fog egyezni a termék eredeti értékesítés időpontjában fennálló konfigurációjával, leszámítva az esetlegesen alkalmazandó frissítéseket. A Fogyasztó felelős minden egyéb szoftverprogram, adat és információ újratelepítéséért. Az egyéb szoftverprogramok, adatok és információk helyreállítására és újratelepítésére nem vonatkozik a jótállás.
  • Jótállási igény érvényesítését kizáró egyes tényállások:

    • A termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károkért a Bovito Kft. felelőssége kizárt, jótállási igény ezen esetekben nem érvényesíthető. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül például:
      • a terméknek nem a használati feltételekben leírtak szerinti használata;
      • amennyiben a terméken az igény érvényesítésekor fizikai sérülés, törés, vagy égésnyom található, abban az esetben is, ha a hiba látszólag nem függ össze a sérüléssel;
      • a termék csatlakozója kitört vagy sérült;
      • a termék kábele láthatóan megtört, vagy elszakadt;
      • a terméket folyadék, vagy egyéb vegyi anyag érte, kivéve, ha a specifikációban, használati útmutatóban, ez kifejezetten engedélyezett;
    • Kizárja a jótállási igény érvényesítését, ha eltávolították, olvashatatlanná tették, vagy módosították a termék bármely sorozatszámát;
    • Kizárja a jótállási igény érvényesítését továbbá a termék nem szakszerű üzembe helyezése (szakszerű üzembe helyezés a garancialap megfelelő rovatában rögzített, szakember általi üzembe helyezés, szerelés vagy egyéb módosítás);
    • Kizárja a jótállási igény érvényesítését, ha a termékeken szakszerűtlen javítási, szerelési próbálkozásra utaló nyomok, vagy sérülések találhatók. (Javítási munkákat csak a Forgalmazó által erre felhatalmazott szakszervizek, szakemberek végezhetnek, amit adott esetben számlával is igazoltatni kell.);
    • Jótállási igény nem érvényesíthető nem a gyártó által szolgáltatott vagy jóváhagyott szoftver, adathordozó, alkatrész, tartozék vagy kellékanyag használata esetén;
    • Kizárja a jótállási igény érvényesítését a hardver vagy szoftver inkompatibilitásából eredő probléma;
    • Vis maior (elemi kár – villámcsapás, beázás stb.) esetére Bovito Kft. jótállási és egyéb felelőssége nem áll fenn;
    • A forgalmazott termékeink valamely elképzelt feladatra való alkalmatlansága, illetve az ezzel kapcsolatos vevői elégedetlenség nem tartozik a jótállási kötelezettségek körébe;
    • A jótállás nem vonatkozik elhasználódó részekre, például akkumulátorokra és olyan védőbevonatokra, amelyek idővel rendeltetésük szerint elkopnak, kivéve azt az esetet, ha a hiba anyag- vagy gyártási hiba következménye.
  • Amennyiben Fogyasztó a vásárlást követően a vásárolt terméken az (5/A) vagy (5/B) pontokban ismertetett – eredendően gyártási-, anyag-, csomagolási vagy szállítási hibára visszavezethető – hibákat észlel, köteles 7 napon belül Bovito Kft.-nek telefonon, írásban, vagy személyesen jelezni. Ezen esetben – feltéve, hogy a hiba az előbb ismertetett okokra vezethető vissza – Bovito Kft. termék cseréjét, vagy a vételár visszafizetését nem utasítja vissza.
  • Helyszín, kényelmetlenségek: A tíz kilogrammnál könnyebb, nem rögzített bekötésű berendezések esetében a jótállás érvényesítésének helye a Bovito Kft. telephelye. A kötelező jótállás alá tartozó termékek esetében ugyanakkor a fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti. Nem számít jelentős kényelmetlenségnek, ha a termék használatát a javítás ideje alatt a fogyasztónak nélkülözni kell. Ezen időtartamra Bovito Kft. nem köteles cserekészüléket biztosítani. Nem számít továbbá jelentős kényelmetlenségnek, amennyiben a termék a jótállási idő alatt egynél több, de maximum 3 alkalommal hibásodik meg. Javításra a terméket Bovito Kft. elismervény ellenében veszi át (Átvételi lap). Az elismervényen feltünteti a Fogyasztó nevét és elérhetőségét, a termék azonosításához szükséges adatokat, illetve az áru átvételének idejét. A javított vagy kicserélt termék átvételéről a Fogyasztót minden esetben haladéktalanul értesíti. A Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Bovito Kft.-vel közölni. Fogyasztó és Forgalmazó közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős. [Ptk. 6: 162 §.]

    A kijavított vagy kicserélt terméknek az értesítés elküldésétől számított, 15 naptári napot meghaladó késedelemmel történő átvétele esetén Bovito Kft. naponta bruttó 200,-Ft , azaz kettőszáz forint összegű tárolási költséget érvényesíthet. 180 napot meghaladó átvételi késedelem esetén Bovito Kft. jogosult az eszköz szabad piacon történő értékesítésére, vagy megsemmisitésére. Az értékesítésből befolyt vételárral Bovito Kft. a felelős őrzés szabályai szerint köteles elszámolni Fogyasztó felé azzal, hogy a tárolási díjat jogosult abból levonni. A termék megsemmisítése esetén a megrendelő semmilyen igénnyel nem élhet Bovito Kft.-vel szemben.

    A Forgalmazó mentesül a hibás teljesítés jogkövetkezményei alól, ha a hiba a Fogyasztó által adott

    • anyag alkalmatlanságára vagy hibájára;
    • adat hiányosságára vagy hibájára; vagy
    • utasítás célszerűtlenségére vagy szakszerűtlenségére
    vezethető vissza, és e körülményekre a Forgalmazó a Fogyasztót figyelmeztette. [Ptk. 6:177 § (2) bekezdés.]

  • A nyomtató kellékek nem tartoznak a jogszabály szerint jótállási kötelezettség alá, ennek ellenére a Bovito Kft. jótállást vállal ezekre a termékekre is az alábbiak figyelembevételével: nem cserélhető az a nyomtatókellék mely töltöttségi szintje 75%-nál alacsonyabb, ezt Forgalmazó minden esetben bevizsgáltatja. Nem minősül garanciális problémának az, hogy az utángyártott tonerek, tintapatronok esetében esetleg nem helyesen jelzi a patron telítettségét a nyomtató, de ettől függetlenül a nyomtatás működik. A jótállás érvényesíthetőségének feltétele, hogy a kellékanyag a szavatossági idő lejáratán belül legyen, illetve jótállás igény érvényesítése a vásárlást követő egy éven belül történjen.
  • Monitorok pixelhibáival kapcsolatban, főszabály szerint, a háromnapos cseregaranciát illetve az egyéb kellékszavatossági igényeket nem alapozza meg, azaz nem tekinthető hibás teljesítésnek, csak az erre kifejezetten 72 órás garanciát vállaló gyártók termékei esetén: az ISO-13406-2 számú szabványban felállított kategóriák alapján, a rendeltetésszerű használatot nem akadályozó pixelhiba. (A szabvány a kijelző minden 1 millió pixelére 2 világos, 2 sötét, illetve 5 színes hibás pixelt engedélyez.)
  • Forgalmazó által Fogyasztónak eladott termék hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Ezen alcím alkalmazásában gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

    A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

    • a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;
    • a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
    • a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.
    Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

  • A Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Fogyasztó felelős. A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.
    A termékszavatossági jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a gyártóval szemben. [Ptk. 6: 168 §-6: 170 §.]
  • Ha a gyártó a jogszabályban előírt – hibás teljesítésre előírt – jótállási időnél hosszabbat vállal, akkor az erre vonatkozó termékfelelősségi igényjogosultság az értékesítés pillanatában átszáll a fogyasztóra. Ilyen esetekben, erre vonatkozó fogyasztói igény esetén, jogi kötelezettségvállalás nélkül, a Bovito Kft., mint Forgalmazó, a jogszabályban előírt kötelező időn túl is segítséget nyújthat a termékfelelősségi igény gyártóval szembeni érvényesítésében. A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. [Ptk. 6:173 § (1) bekezdés.] A dolog átvétele során nem kell vizsgálni azokat a tulajdonságokat, amelyeknek a minőségét tanúsítják, vagy amelyekre jótállás vonatkozik. [Ptk. 6: 127§ (2) bekezdés]

II. A webáruház használatának különös szabályai

  • A szavatosság és a jótállás fentiekben meghatározott feltételei, általános szabályként értelemszerűen a webáruház használatára irányadó, alábbiak szerinti különös szabályok körében is alkalmazandók.
  • A Bovito Kft. honlapján elérhető webáruházon keresztül történő vásárlásokat a távollevők közötti jogügylet szabályai rendezik. [45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet] Ennek megfelelően a Fogyasztó tudomásul veszi, hogy a webáruházon keresztül megtett ajánlatot, valamint az annak részét képező és az ott írásban megtalálható tájékoztatást a szerződés tárgyának lényeges tulajdonságairól, az ellenszolgáltatásról (beleértve az ellenszolgáltatáshoz kapcsolódó egyéb fizetési kötelezettséget is), a szállítási költségekről, a fizetés, a szállítás vagy a teljesítés egyéb feltételeiről valamint az elállás jogáról szóló tájékoztatást megértette. A Fogyasztó tudomásul veszi továbbá, hogy megrendelése fizetési kötelezettséggel jár. Részletvételre, fogyasztói kölcsön igénybevételére vagy pénzintézeti közreműködéssel történő egyéb részletfizetési konstrukcióra a webáruház használata során nincs lehetőség.
  • A megrendelés feladásával a fogyasztó az ajánlatot elfogadja, és köteles a megrendelt terméket átvenni és az ellenértékét megfizetni. A webáruház előzetes fizetési lehetőségének fogyasztó általi kiválasztása esetén a termék ellenértékének átutalása a termék átadásának feltétele. A megrendelés időpontja a visszaigazolástól számítandó. A visszaigazolás megküldése igazolja, hogy a fogyasztónak az ajánlat elfogadásáról szóló szerződési nyilatkozata a Bovito Kft.-hez megérkezett, és a fogyasztói szerződés létrejött. A rendelés visszaigazolása minden esetben emailben történik.
  • A webáruházat csak 18. életévét betöltött, teljesen cselekvőképes személy használhatja. A webáruház használatával a fogyasztó kijelenti, hogy e feltételnek megfelel, és a szerződés létrejöttéhez harmadik személy beleegyezése vagy hatósági jóváhagyása nem szükséges.
  • A raktáron lévő termékek munkanap esetén a megrendeléstől számítva 24-48 órán belül feladásra kerülnek. A raktáron nem lévő termékek szállítási idejéről Bovito Kft. a megrendelés visszaigazolásában ad tájékoztatást.
  • Ha a Bovito Kft. a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a fogyasztót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a fogyasztó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. Ez esetben a fogyasztóval történő, szerződésmódosításnak minősülő, egyértelmű és pontos egyeztetés után lehetőség van a fogyasztó által fizetett összeg visszatérítése helyett megfelelő helyettesítő áruval történő teljesítésre is. Ilyenkor az elállási jog gyakorlása folytán az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek az értékesítőt terhelik.
  • Webáruházon keresztül történő vásárláskor a fogyasztó a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat, egyúttal kijelenti, hogy a jelen rendelkezés és a webshop általános használati útmutatójának formájában e jogáról szóló kötelező tájékoztatása megtörtént. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte. E pont keretében történő elállás esetén Bovito Kft. köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült szállítási és egyéb költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. Bovito Kft. azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A fogyasztói kifogások érvényesítésének helye ezekben az esetekben a Bovito Kft. 1214 Bp. Völgy utca 45. alatti telephelye.

    Elállás esetén a Bovito Kft. követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés, illetve ésszerű költségeinek – ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését a fogyasztó kifejezett kérésére határidő előtt megkezdte és az gyakorolja felmondási jogát – megtérítését.

  • A fogyasztó 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet 29.§ alapján nem gyakorolhatja az előző pont szerinti elállási jogot:
    • A szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
    • Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
    • Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
    • Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
    • Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

III. Javító szolgáltatások általános szabályai

Bovito Kft. (telephely: 1214 Budapest, Völgy utca 45., tel. 278–0954, cégjegyzék szám: 01-09-676717, adószám: 11786630-2-43, a továbbiakban: Szerviz), a jelen Általános Szerződési Feltételekben (a továbbiakban: az "ÁSZF") meghatározottak szerint végez a megrendelő eseti megrendelése alapján karbantartási és javítási szolgáltatásokat.

  • Az ajánlat és a megrendelés
    • A szolgáltatás teljesítése – amennyiben ezt a felek másképp nem kötik ki – a Bovito Kft. telephelyén történik. Külön, erre vonatkozó megállapodás esetén a szolgáltatás teljesítése a megrendelő telephelyén is történhet. A szolgáltatásra vonatkozó jogviszony a szerviz ajánlatának elfogadásával vagy a javító-karbantartó tevékenységre vonatkozó egyedi szerződés felek általi aláírásával jön létre. A szerviz ajánlata a kibocsátása napjától számított 15 (tizenöt) napig érvényes. Amennyiben az ajánlat ezen idő alatt írásban vagy szóban nem kerül elfogadásra, a javítás teljesítésére vonatkozó megállapodás nem jön létre. A megrendelő az ajánlatkérését megteheti a szerviz telephelyén, telefonon a 278–0954-es számon , faxon a 278–0955-ös számon, a szerviz@bovito.hu illetve info@bovito.hu e-mail címeken. Amennyiben az ügyfél az árajánlat alapján a javítást nem kéri, abban az esetben a szerviz bevizsgálási díjat számít fel, amelynek mértéke bruttó 4500,-Ft. Garanciális javítás esetén a garanciális termék vonatkozásában bevizsgálási díj nincs.
    • A szerviz ajánlatának, a felek között létrejött egyedi szerződésnek a jelen ÁSZF minden esetben részét képezi. A szerviz ajánlatának elfogadásával a megrendelő a jelen ÁSZF feltételeit változtatás nélkül elfogadja; amennyiben a megrendelő az ajánlat elfogadásáról szóló nyilatkozatban az ÁSZF feltételeitől eltérő kikötéseket fogalmaz meg, a felek között a szerződéses viszony csak a szerviz előzetes, kifejezett elfogadó írásos nyilatkozatával jön létre. A szerviz ilyen tartalmú kifejezett, írásbeli nyilatkozata hiányában az átvett hibás, vagy hibásnak vélt termékek nem minősülnek garanciális javítás céljára átvett ingóságoknak. Tekintettel arra, hogy a hiba felmerülésének ténye, illetve a felmerült hiba jellege csak a termék technikusok általi bevizsgálását követően válik egyértelművé, a szerviz azon nyilatkozata, amely szerint a terméket a szerviz garanciális javítás céljára vette át, nem eredményezi és nem jelenti automatikusan azt, hogy a készülék javítása garanciális javításként, szolgáltatási díjmentesen fog megtörténni, továbbá a nyilatkozat, illetve az abban rögzítettek nem jelentik azt, hogy a hibajegyzék teljeskörű, valamennyi hibát, hibaforrást, sérülést tartalmaz. A szerviz a hibajegyzék teljességéért és teljeskörűségéért tehát felelősségét kifejezetten kizárja, ezért erre a másik fél kellő alappal nem hivatkozhat, és ezt a másik fél kifejezetten tudomásul veszi.
    • A szerviz kijelenti, a megrendelő pedig tudomásul veszi, hogy azon garanciális termékeket, melyeket a szerviz nem képes, vagy nem jogosult javítani, a szerviz továbbadja a termék forgalmazójának garanciális ügyintézés céljából.
  • Felhasznált anyagok
    • Eltérő kikötés hiányában a lecserélt alkatrészek - illetőleg amennyiben a javítás a teljes termék cseréjével történik, úgy a teljes lecserélt termék (tartozékok, kábelek, leírásokkal együtt) - külön díj felszámítása nélkül a szerviz tulajdonába kerülnek.
  • Szolgáltatási díj
    • A karbantartási és javítási szolgáltatások díja (a továbbiakban: a "Szolgáltatási Díj") - beleértve az árajánlatban megadott Szolgáltatási Díjakat is - a szerviz eseti javító, karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó, mindenkori hatályos ár- és díjtételei alapján kerül megállapításra, és tartalmazza a munkadíjat, a felkészülés és - helyszíni javítás esetén - a kiszállás díját, nem tartalmazza azonban az anyagköltséget és a kellékanyagok (toner, tintapatron stb.) cseréjét, felújítását. A Szolgáltatási Díj megfizetésére a megrendelő köteles. A Szolgáltatási Díj - az ajánlat ellenkező kifejezett kikötése hiányában - annak figyelembe vételével kerül meghatározásra, hogy a lecserélt alkatrészek a szerviz tulajdonába kerülnek. A szerviz jogosult átalány díj, mint Szolgáltatási Díj alkalmazására. A Szolgáltatási Díj minden esetben bruttó összeg, mely az ÁFÁ-t tartalmazza.
    • A megrendelőnek - helyszínen végzett szolgáltatás esetén - a kiszállási díjat minden esetben meg kell fizetnie. A szerviz felmerült költségeit, a kiszállási díjat abban az esetben is köteles a megrendelő a szerviz részére megfizetni, ha a hiba nem javítható, vagy a megrendelő úgy dönt, hogy a szolgáltatás elvégzésére nem tart igényt. A bevizsgálási díjat a megrendelő abban az esetben köteles megfizetni, amennyiben a hiba javítható ugyan, de a javításra nem tart igényt.
    • A szerviz a szolgáltatás megkezdését vagy teljesítését a Megrendelő szükség szerinti hitelképesség-vizsgálatának eredményétől függően előleg fizetéséhez, vagy a díj és az anyagköltség előre történő megfizetéséhez kötheti. Amennyiben a szolgáltatás teljesítéséhez szükséges – a szerviznél raktárkészleten nem elérhető – alkatrészek beszerzésére is szükség van, úgy a szerviz előleget kérhet, melynek megfizetése után köteles megrendelni az alkatrészeket. Abban az esetben, ha a megrendelt alkatrészek a becsült szállítási időn belül nem érkeznek meg, úgy megrendelő – az előleg teljes összegének kamatmentes visszatérítése mellett – elállhat a megrendeléstől, vagy fenntarthatja megrendelését az alkatrészek beérkezéséig. Az ilyen késedelemből eredő károkért a szerviz felelősséget nem vállal.
    • Az ajánlatban meghatározott Szolgáltatási Díjat a szerviz jogosult módosítani, jogszabályváltozás, jelentős árfolyamváltozások, illetve egyéb lényeges körülmény bekövetkeztekor. Az árajánlatban megadott Szolgáltatási Díj keretösszeg, annak meghatározása a termék hibájának előzetes felmérésére épül. A tényleges Szolgáltatási Díj az ajánlatban megadottól eltérhet. A termék előre fel nem ismerhető hibája, vagy a hibának az előzetes felméréshez képest eltérő oka vagy mértéke nyomán új árajánlat elfogadása után a vállalási ár növekedhet. Amennyiben a tényleges díj az ajánlatban megadotthoz képest magasabb, úgy a szerviz a megrendelő részére – külön kérésre – a túllépés okáról írásos kimutatást készít. Ha a Megrendelő azt nem fogadja el, akkor a termék csak olyan mértékben lesz megjavítva, mely mértékről az eredeti árajánlat szólt.
    • A szerviz a Szolgáltatási Díj összegéről a számlát a munkalap alapján állítja ki.
    • Amennyiben a javítás nem a helyszínen, hanem szervizben történik, az eszköznek a szervizbe történő beszállítása és a szolgáltatás teljesítése után annak elszállítása, szükség esetén szállítási díj megfizetése, a megrendelőt terheli. A szerviz értesíti a megrendelőt a szolgáltatás teljesítéséről, és arról, hogy a kijavított vagy hibás terméket a szervizből elviheti. A kijavított vagy hibás terméknek az értesítés elküldésétől számított, 15 naptári napot meghaladó késedelemmel történő átvétele esetén a szerviz naponta bruttó 200,- Ft , azaz kettőszáz forint összegű tárolási költséget érvényesíthet. 180 napot meghaladó átvételi késedelem esetén a szerviz jogosult az eszköz szabad piacon történő értékesítésére, vagy megsemmisítésére. Az értékesítésből befolyt vételárral a Szerviz a felelős őrzés szabályai szerint köteles elszámolni a megrendelő felé azzal, hogy a tárolási díjat jogosult abból levonni. A termék megsemmisítése esetén a megrendelő semmilyen igénnyel nem élhet a szervizzel szemben, ebben az esetben is köteles azonban a felmerült Szolgáltatási Díj és tárolási díj kiegyenlítésére.
    • Garanciális termék szervizelése esetén, amennyiben a javításra leadott termék nem javítható, úgy a hibás termék kicserélésre kerül. Kicserélés esetén a megrendelő a hibás termékre nem tarthat igényt. Megrendelő megértette és elfogadja a Szerviz azon tájékoztatását, hogy kicserélés esetén a hibás termék – adatvédelmi okokból – megsemmisítésre kerül.
  • Jótállás, szavatosság
    • A szerviz az általa felhasznált és beépített alkatrészek gyártási vagy anyaghibáira jótállást vállal. A fenti jótállás a termék azon részére mely részt a javító, karbantartó szolgáltatás nem érintett, tehát a javítás, karbantartás során végzett tevékenységen kívül eső részre, a termékre, vagy annak a beépített alkatrészt tartalmazó egyéb részére nem terjeszthető ki. A jótállás nem terjed ki a megrendelő által jogosulatlanul elvégzett karbantartási munkákból eredő hibákra, a megrendelő által biztosított szoftverre, illesztő egységekre és alkatrészekre, engedély nélküli módosításra vagy helytelen használatra, a termék működtetésére a megadott környezeti specifikációkon kívül eső tartományban, illetve a megrendelő által nem megfelelő módon végzett helyszín előkészítési és karbantartási műveletekre.
    • A szerviz a javító, karbantartó szolgáltatásra – amennyiben az a 16/1976. (VI. 4.) MT rendelet hatálya alá tartozik – a hivatkozott rendeletben meghatározott időtartamra vállal jótállást. A jótállási idő kezdő időpontja a szolgáltatás teljesítésének napja.
    • A szerviz a fenti 4.1 alpont szerinti jótállás alapján kizárólag a beszerelt hibás alkatrész kijavítására, vagy hibátlan cserealkatrész biztosítására köteles, ezt meghaladó jótállási vagy (nem fogyasztói szerződés esetén) szavatossági kötelezettség a szervizt nem terheli. Amennyiben a szolgáltatás teljesítése fogyasztói szerződés keretében történt, úgy a szavatossági jogok tekintetében a Ptk.-nak a fogyasztói szerződésekre vonatkozó szavatossági rendelkezései irányadóak.
    • A nyomtatók vonatkozásában az utántöltött/módosított kellékanyagok (tintapatron, toner) használatából eredő károkért a megrendelő tartozik kizárólagos felelősséggel. Amennyiben a hiba utántöltött/módosított kellékanyagok használata miatt következett be, úgy a hiba kijavítása a jelen 4. pont szerinti jótállás keretében nem követelhető.
    • A megrendelő jótálláson, szavatosságon alapuló igényét csak a javító, karbantartó szolgáltatásra vonatkozó, a szerviz által kiállított számla, vagy munkalap, illetve a munkadíj megfizetését igazoló nyugta alapján érvényesítheti.
  • Felelősségkorlátozás
    • A terméken tárolt számítástechnikai adatok, programok, beállítások, valamint a szabadalmi vagy szellemi alkotások joga védelme alatt álló információk, megoldások megőrzése, mentése a megrendelő kizárólagos feladata; a szerviz nem vállal felelősséget a felhasználói beállítások módosulásáért, megszűnéséért. A szerviz nem felel adatvesztéssel, vagy adatsérüléssel okozott károkért, továbbá közvetett és következményi károkért, elmaradt haszonért, akkor sem, ha ezek az elvégzett javításra, karbantartásra visszavezethető okból következtek be.
    • A szerviz nem felel továbbá következményi károkért, elmaradt haszonért, használatkieséssel okozott károkért.
    • A szerviz közvetlen károkért fennálló felelőssége egyedi megrendelésenként nem terjed tovább, mint a szolgáltatással érintett terméknek a szolgáltatás teljesítését közvetlenül megelőző időpontban érvényes piaci értéke.
    • A megrendelő a jelen ÁSZF-ben rögzített felelősségkorlátozó kikötéseket a szerviz által alkalmazott díjtételekre (munkadíj, anyagköltség) és az információs technikai ágazatra jellemző szakmai szokásokra tekintettel fogadja el.
    • A megrendelő kárigényét a szervizzel szemben - az igényérvényesítés formájától és jogcímétől függetlenül - a kár bekövetkeztétől számított 18 hónapos jogvesztő határidőn belül érvényesítheti.
    • A szerviz a termék átvételéről elismervényt ad a megrendelő részére (Átvételi lap), amellyel a Szerviz igazolja a készülék átvételét és a megbízás elfogadását. A szerviz csak az elismervényen szereplő termékért és az elismervényen feltüntetett tartozékokért vállal felelősséget.
    • A szerviz nem vállal felelősséget a nyomtatók javításához átvett kellékanyagok töltöttségére. Külön kérésre, amennyiben a hiba jellege nem a kellékanyagok működésével függ össze, átvételkor ezen kellékanyagokat a megrendelőnek visszaadjuk a javítás elkészültéig megőrzésre.
    • A szerviz a terméket kizárólag az átvételi elismervény (Átvételi lap) eredeti példánya ellenében adja ki. (így igazolja a megrendelő a termék tulajdonjogát). A terméket a megrendelőnek jogában áll átvételkor kipróbálni, illetve kérheti Bovito Kft. szakemberét, hogy annak működését mutassa be. A termék átvétele a munka elvégzésének igazolását jelenti.
  • Vis major
    • A szerviz nem felel olyan késedelemért, vagy egyéb szerződésszegésért, mely rajta kívül álló okok, vagy vis major következménye.
    • Vis major esetén a szerviz által vállalt teljesítési határidő meghosszabbodik a vis major esemény időtartamával. Hatvan (60) napot meghaladó tartamú vis major esetén a szerviz jogosult az egyedi szerződést azonnali hatállyal felmondani.
  • Egyéb rendelkezések
    • A megrendelő – helyszíni javítás esetén – köteles biztosítani a szerviz szakemberei részére a hibás berendezéshez, rendszerhez való hozzáférést, valamint a munkavégzés műszaki környezeti feltételeit. A megrendelő minden elvárhatót köteles megtenni a szerviz szakembereinek biztonsága és egészségének megóvása érdekében azon időtartam alatt, míg a szerviz szakemberek a megrendelő telephelyén tevékenykednek. A megrendelő biztosítja egy képviselőjének jelenlétét abban a helységben, ahol a javító, karbantartó munka folyik, illetve ahol a berendezés található.
    • A szolgáltatások teljesítésének időszaka: hétfőtől péntekig 9-től 17 óráig. A szerviz a szolgáltatásokat az azok teljesítéséhez szükséges, szakmailag ésszerű idő alatt, a szolgáltatási időszakon belül teljesíti. Bovito Kft. vállalja, hogy a garanciális javításokat lehetőség szerint 15 napon belül elvégzi. Nem garanciális, vagy garancián túli javítások esetén a várható elkészülési idő az átvételi lapon kerül megjelölésre. A várható elkészülési idő nem vállalási határidő, és függ a javításhoz esetlegesen megrendelt alkatrészek beérkezési idejétől. Az elkészülési idő jelentős megváltozása esetén Bovito Kft. értesíti a Megbízót.
    • Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv és az egyéb hatályos jogszabályok rendelkezései alkalmazandóak. Amennyiben az ÁSZF valamely rendelkezése eltérést nem engedő jogszabályi rendelkezést sért, az ilyen feltétel helyett a kötelező jogszabály rendelkezései irányadóak.
    • A megrendelő az üzletben található Vásárlók Könyvében tehet észrevételt a szerviz munkájára, vagy a szolgáltatás minőségére nézve.
  • Adatvédelmi és titoktartási nyilatkozat
    • A jótállási kötelezettség teljesítése során a hibás termékekről esetlegesen a Bovito Kft. tudomására jutott személyes adatokat, üzleti titkokat a társaság nem kezeli, nem őrzi meg, azok törlésre kerülnek és a szerviz gondoskodik róla, hogy harmadik, illetéktelen személy azokat ne ismerhesse meg. A szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében a fogyasztó szükséges adatait a Bovito Kft. tárolja, azonban azokat harmadik félnek nem adja át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a szerviz alvállalkozójaként vagy megbízójaként működik együtt. Ebben az esetben az alvállalkozók a szerviz által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Bovito Kft. személyes adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően jár el.

IV. Panaszkezelés

  • Jogérvényesítési lehetőségek
    • Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

      Amennyiben a Forgalmazó és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Forgalmazóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

      • Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Forgalmazó üzletében elérhető. Az ide írt bejegyzésekre a Forgalmazó 30 napon belül írásban válaszol.
      • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatóságok listája és elérhetőségei a http://jarasinfo.gov.hu holnapon érhetők el.
      • Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Forgalmazó székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei

  • Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
  • Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
  • E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
  • Központi telefonszám: +36 1 488-21-31
  • Fax: +36 1 488-21-86
  • Az Ügyfél lakóhelye (tartózkodási helye) alapján az alábbi linken elérhető békéltető testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Forgalmazó köteles a Békéltető testületi eljárásokban részt venni. Jelen pont értelmében együttműködésnek minősül a válaszirat küldése is.
  • Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.
  • Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.

Budapest, 2021. január 1.

Termékek

  • Számítógép konfigurációk
  • Számítógép alkatrészek
  • Perifériák
  • Laptopok / Notebookok
  • Használt számítógépek
  • Használt monitorok

Információk

  • Szolgáltatásaink
  • Webáruház és házhozszállítás
  • Általános Szerződési Feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Elérhetőségeink
BOVITO Computers
MasterCard  Maestro Intl.  VISA  Diners/Discov  MasterPass  Apple Pay  Google Pay
Copyright © Bovito Computers Kft. 2003-2022.